Waardering van Polikliniek de Blaak Rotterdam, locatie de Blaak - Rotterdam op 12 juli 2019

Op 28-06-2019 kwam ik voor een intake voor een bovenooglid correctie bij dokter de Vries.Er werd ruim de tijd voor genomen en alles werd rustig en goed uitgelegd.Ik besloot om ervoor te gaan en was een week later al aan de beurt !De operatie, waar ik toch wel wat nerveus voor was, is me 100% meegevallen. Van de verdoving heb ik alleen het eerste prikje gevoeld en eigenlijk ging het heel ontspannen, met een rustgevende muziek en een leuk gesprek.De dagen erna heb ik de adviezen zo goed mogelijk opgevolgd.Weinig tot geen last gehad en vandaag mochten de hechtingen eruit.Ik ben er erg blij met het resultaat, uiteraard heb ik nog wel wat verdikking door vocht en verkleuring, maar dat heeft nog wat tijd nodig.Dokter de Vries hartelijk bedankt Ik kan jullie bij iedereen aanbevelen !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Polikliniek de Blaak Rotterdam, locatie de Blaak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.