Waardering van Proctos Kliniek - Bilthoven op 26 september 2017

9.7
  • Aambeien

Na eerder al voor een frisuur behandeld te zijn geweest door dr Vander Mijnsbrugge, bleef ik last hebben van aambeien (icm een overspannen bekkenbodemspier). Na inspuiten van botox in bekkenbodemspier en kringspier (ter ontspanning van de gestresste spieren) bleek ik plots veel meer last van de aambeien te krijgen. Zonder twijfel heeft dr Vander Mijnsbrugge mij eerder geopereerd en zijn de aambeien verwijderd. De wond is na 3 weken al bijna niet meer zichtbaar en geneest dus uitstekend. Dr Vander Mijnsbrugge maakt het je bijzonder makkelijk om net zoals zijzelf zonder gene over ontlasting/poep te praten en welk effect de problemen op jou als persoon heeft. Ze luistert extreem goed, is extreem empathisch met zeer groot hart voor de patient. Voor en na de ingreep was ze ook zeer goed bereikbaar en verliep communicatie zeer vlot. Ik zou iedereen met problemen op het gebied van anus/rectum aanraden zich direct door te laten verwijzen naar deze gespecialiseerde kliniek, Proctos. Ik ben superblij dat ik de stap heb genomen!

Bent u of werkt u voor Proctos Kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.