Proctos Kliniek, locatie Bilthoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Aambeien

Nadat in 3 jaar tijd van alles mis is gegaan in het gewonen ziekenhuis kwam ik via mijn bekkenfysiotherapeut bij de ProctosKliniek. Wat voelt het fijn om eindelijk het gevoel te hebben dat naar je verhaal wordt gelusisterd en dat er tijd en aandacht wordt besteed om samen de juiste oplossing te vinden om weer een normaal leven te kunnen vieren. Al de eerste telefonische contactopname was een hele verschil. Tijdens het eerste consult met Grietje Vander Mijnsbrugge voelde ik me eindelijk op de goede plek. Eerst even kennis maken, dan de onderzoek, tijdens die alles werd uitgelegd en je met respect wordt aangeraakt, en daarna een duidelijke uitleg wat er werd gezien en wat de moegijke behandelingen zijn. Ook blijft het een pittige ingreep ben ik er heel blij met het resultaat en ben ik blij dat ik uiteindelijk voor de ProctosKliniek heb gekozen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Proctos Kliniek, locatie Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.