Roosevelt Kliniek Leiden

Rooseveltstraat 82 A 2321 BM Leiden
Deze locatie is onderdeel van Roosevelt Kliniek

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Roosevelt Kliniek Leiden over:

566 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
8 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik weet waar ik aan toe ben en er is nadrukkelijk gezegd dat ik gerust kan bellen als er iets is. Ik ben gerust gesteld.

31 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van de arts en zijn uitleg en zijn luisterend oor en zijn advies

30 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ze zien de persoon die voor hen zit, luisteren en geven de best mogelijke behandeling.

28 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundige arts, veel tijd voor patient

28 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijne kliniek waar nog ruimte is voor wat extra tijd indien nodig. Er wordt goed geluisterd en de insteek is duidelijk dat er gewerkt wordt naar compleet herstel en niet alleen maar een "doekje voor...

8.4
28 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de gynaecoloog. De beste in nederland! Heeft aandacht, neemt de tyd, steunt, legt alles uit, kortom n zeer gerespecteerde arts. Zeker n 10+

27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de behandelende arts. (dr. Wibbens) Neemt de tijd en geeft goede uitleg. Aandachtspuntje: ik kreeg in mijn geval pas nadat ik gebeld had informatie voor na de behandeling. (via...

9.8
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb een goede ervaring in deze kliniek. De arts is erg vriendelijk met grote ervaring.

27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben in alle opzichten erg tevreden.!

8.3
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Werd serieus genomen,hadden genoeg tijd en waren vriendelijk en deskundig

27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundige en empathische artsen, heel professioneel maar ook de receptie is uiterst professioneel, vriendelijk, empathisch en meedenkend

9.4
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

De wachttijd tussen de behandelingen.

8.6
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd heel snel en vertrouwd gevoel gegeven, waardoor het een erg prettige behandeling was. Zeker een aanrader.

9.9
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Doorverwezen naar Ter Harmsel door gynaecoloog/dermatoloog die het niet meer wist, hij gaf veel vertrouwen en beloofde dat ik hoe dan ook van mijn klachten af zou komen en dat is ook gebeurd.

9.8
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijne kliniek. Laagdrempelig. Er wordt echt geluisterd. Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar met eten parkeerplaats.

7.7