Roosevelt Kliniek, locatie Leiden

Overige kliniek

Rooseveltstraat 67 2321 CT Leiden
Deze locatie is onderdeel van Roosevelt Kliniek

Waardering van Roosevelt Kliniek, locatie Leiden - Leiden op 21 juli 2017

Ik ben hier terecht gekomen na een verwijzing door de huisarts, omdat die wilde dat ergens met spoed naar gekeken werd. Bij de Roosevelt kliniek snapte ze het ook niet en ze verwezen mij meteen door naar het academisch ziekenhuis. En vervolgens ben ik achtervolgd door vage brieven betreffende het wettelijk eigen risico en zaken die ze niet konden verhalen bij de verzekeraar, omdat ze hun contracten met de verzekeraar niet op orde hadden. Ik moest stukken opvragen bij de verzekeraar, omdat ze daar om privacy-redenen niet aan konden komen en die aan hun sturen. Ik ben meerdere keren aan het bellen geweest met de Roosevelt kliniek en de verzekeraar.  Daarbij speelde nog mee dat ik tussentijds verhuisd ben, hetgeen was doorgegeven en desondanks ging men door met het sturen van correspondentie op het oude adres. Toen ik op een gegeven moment aanmaningen kreeg voor rekeningen die ik niet had gehad en die de verzekeraar ook niet kon verklaren was voor mij de maat vol en ben ik witheet naar de instelling gegaan, waar niemand in staat was uit te leggen wat er aan de hand was. Uiteindelijk is er een afspraak gemaakt, dat ik samen met iemand van de administratie zou gaan bellen met de verzekeraar om duidelijkheid te krijgen over wat ik nou volgens de Roosevelt kliniek moest betalen aan eigen risico, terwijl de verzekeraar zei: "Meneer, wees gerust, wij handelen het eigen risico af. Wat zij doen kan niet en dat mogen ze ons dan ook eens uitleggen." Ik heb er geen duidelijkheid over kunnen krijgen, de verzekeraar heeft er geen duidelijkheid over kunnen krijgen en na mijn withete bezoek aan de instantie ben ik gebeld door een arts van de instelling dat ik niet meer welkom was. Dat was geheel wederzijds. Ik heb te horen gekregen dat de rekening zou worden kwijtgescholden en dat men aangifte zou doen, omdat ik het personeel had bedreigd. Het geheel heeft bij mij vraagtekens achter gelaten over de administratieve organisatie, de wijze van declareren en het niet kunnen verschaffen van duidelijkheid over de eigen rekeningen, terwijl bij hoog en laag werd beweerd dat dit in orde was, ondanks de twijfels hierover van mij en de zorgverzekeraar. Een bezoekje aan de instantie van nog geen 10 minuten, zorgde op die manier voor een week werk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roosevelt Kliniek, locatie Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.