Roosevelt Kliniek Leiden

Overige kliniek

uit 174 waarderingen

567 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijne kliniek. Laagdrempelig. Er wordt echt geluisterd. Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar met eten parkeerplaats.

7.7
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Deskundige en snelle behandeling. Kon binnen week terecht.

8.3
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

De arts bood een luisterend oor en gaf uitleg tijdens het onderzoek

8.3
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt naar je geluisterd en samen bepaald wat de behandeling wordt. Je voelt je serieus genomen. Er is oprechte belangstelling.

27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede expertise, aandacht en tijd! Ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de arts.

8.6
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr. Ter Harmsel is een zeer kundig arts die goed luistert en veel kennis heeft van mijn aandoening en me als patiënt serieus neemt.

8.2
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Na diverse ( niet kloppende ) diagnoses eindelijk te weten gekomen wat echt het probleem is . Geen behandeling op dit moment nodig.

7.5
25 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede zorg, deskundige artsen, geen wachttijden

24 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg goed geholpen bij een chirurgische ingreep. Vakkundige dermatoloog, vriendelijke doktersassistenten . Door de rustige sfeer wordt je all op je gemak gesteld.

23 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Deskundig, oplossingsgericht, vertrouwen in de behandelend arts, vriendelijk.

22 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Het was mijn eerste keer voor een behandeling en de ervaring was erg prettig. Vriendelijk personeel en bekwame medische specialist. Tijdens de wachttijden werd er regelmatig aangeboden om iets te...

22 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Uitstekende behandeling en resultaat. Uitstekende en snelle communicatie per mail

22 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer geruststellende behandeling . Zeer deskundig.

22 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed naar je geluisterd en duidelijk uitleg gegeven over aandoening en behandeling. Ik voelde me zeer gezien en gehoord als mens en niet alleen als patient. Prettige kliniek , geen volle...

9.7
22 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Een deskundige kliniek waar je serieus genomen wordt en waar goed naar je geluisterd wordt. Waar samen met jou overlegd wordt wat de beste behandeling zou kunnen zijn.

21 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over begeleiding en behandeling

21 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Bij vragen als je belt staan voor je klaar kan meteen langskomen. Hr. Quint heeft goed z'n best gedaan om het zo mooi mogelijk te maken bij ingreep. Vriendelijke en kundige assistente.

9.4
21 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Kelly is top en ik ben heen tevreden na jaren bij verschillende gynaecologen te zijn geweest wisten ze hier met mijn broek aan al dat het geen schimmels waren maar eczeem. Jaren gezocht, de aanhouder...

8.1
21 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede behandeling en luisterend oor. Goede gesprekken en uitleg

9.8