Waardering van Ruysdael Clinics, Slaap- en KNO kliniek - Amsterdam op 22 november 2018

7.6

Ik ben op zich heel tevreden, maar het formelier dat getekend moest worden was wat onduidelijk door het duren taal gebruik. Gezien een deel van de bevolking laag letterig is mag dat wel aangepast worden.

Reactie van/namens Overige kliniek Ruysdael Clinics, Slaap- en KNO kliniek - Amsterdam

Geachte mevrouw/meneer,

Dank u voor uw waardering van onze kliniek. Het formulier dat u heeft ondertekend is helaas niet door ons zelf opgesteld, maar wij zijn wel verplicht dit te gebruiken. Het is inderdaad een formulier met moeilijk taalgebruik. Uw opmerking gaan we ter harte nemen en we zullen vragen of er eenvoudiger formulier opgesteld kan worden.

Met vriendelijke groet,
Ruysdael Clinics

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ruysdael Clinics, Slaap- en KNO kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.