Waardering van Ruysdael Clinics, Slaap- en KNO kliniek - Amsterdam op 1 oktober 2018

• Stembandknobbels

Uitzonderlijk en uitstekende klant/patiënt opvang en begeleiding, d.m.v. intake gesprekken en vragenlijsten, na een gedegen onderzoek wordt een duidelijk beeld gecreëerd van welke aard de klachten zijn en welk behandelplan mogelijk is.De Ruysdael Clinics is prima uitgerust met de meest geavanceerde en state of the art laser behandeling apparatuur.Zelf werd ik gehinderd door diverse aangroeisel op de stembanden (waardoor stembanden zich niet goed meer konden sluiten) en vocaal communiceren bijna niet meer mogelijk was.Na 5 behandelingen uitgevoerd door Prof. dr. H.F. Mahieu  door de neus en met lokale verdoving zijn de aangroeiingen volledig verwijdert en is mijn stem weer op het oude en goede niveau, tevens wil ik opmerken dat het geheel praktisch pijnloos verloopt en zeker een aanrader om te kiezen voor deze behandelmethode dan onder volledige anesthesie.Een bijzonder tevreden klant/patient

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ruysdael Clinics, Slaap- en KNO kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.