Sionsberg

Overige kliniek

Birdaarderstraatweg 70 9101 DC Dokkum

699 resultaten voor je selectie:

22 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed geholpen door orthopeed Steven van Veen. Duidelijke en vlotte (re) actie. Echte aandacht boor patient. Hoge waardering is dan ook meer dan terecht. Nogmaals bedankt hiervoor.

9.9
19 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Klein en vriendleijk ziekenhuis

7.8
16 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bij Sionsberg houdt men niet van getreuzel.. Afspsraak gemaakt ivm ernstige rugklachten. Na 2 weken kon ik al onder de MRI scan en na het scannen kwartier wachten zodat de neuroloog de scan kon...

12 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De arts kwam heel erg gehaast over. Ik had een aambei onderzoek. De arts duwde alles erin zonder pardon. Een beetje voorzichtigheid was wel op prijs gesteld! Ik had na het onderzoek en behandeling...

4.7
10 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

korte wachttijd, geen gezondheidsfabriek, uitstekend geholpen.

4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

we zijn dik tevreden over Sionsberg.Je word er snel geholpen

4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke en begripvol benadering

8.8
28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn ziekenhuis. Personeel vriendelijk. Juiste behandelingen

25 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fantastisch,weer een werkend ziekenhuis dicht in de buurt.Korte lijnen,perfect.

9.4
20 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

super ziekenhuis met uitstekende specialisme: Dr D.A.M. Perquin

9.7
20 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over dit ziekenhuis. Geen fabriek, snel geholpen. Goede onderlinge samenwerking en snelle acties.

8.3
19 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De mensen op alle afdelingen waren zeer correct en aanspreekbaar. Ze luisterden goed en vertelden vooral wat er gebeuren moest. Voelde4 heel vertrouwd aan.

9.4
18 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden vanaf het moment dat je binnen staat tot het moment dat je weer buiten bent. Zeer laagdrempelig, aardig en rviendelijke arts. Zorgvuldig, goed uitleggen en aardig. Enige kleine...

9.9
17 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden, correcte uitleg en voelde vertrouwd. Een vriendelijke arts, betreft dr. Peters

12 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede samenwerking tussen verschillende afdelingen. Snelle behandeling en vriendelijk geholpen.

9.1
12 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekend ziekenhuis met een persoonlijke behandeling en een zeer deskundige specialist.

5 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De persoonlijke en snelle aanpak van mijn probleem heb ik positief ervaren.

4 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Arts nam het probleem erg serieus en vertelde goed wat er aan de hand was. Een stukje erkenning van de pijn die ik had.

8.1