Waardering van Sionsberg - Dokkum op 6 november 2014

• Chirurgie (Heelkunde)

De betreffende arts kon mij vertellen wat de oorzaak was van de liesklachten die ik al heel lang heb en waarvan bij andere onderzoeken steeds werd gedacht dat ze door een scheurtje in het heupkapsel werden veroorzaakt. Hij was duidelijk in de informatie erover en over de behandelingsmogelijkheden. Een door hem noodzakelijk geachte mri-scan kon meteen worden gemaakt en de uitslag ervan was ook meteen beschikbaar ! Het was bijzonder prettig zo snel duidelijkheid te hebben en alle mensen waarmee ik te maken had waren byzonder aardig !!! Een krukje in de kleedkamers op de röntgenafdeling zou handig zijn bij het aankleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sionsberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.