Waardering van Sionsberg - Dokkum op 9 november 2019

9.4
  • Acne

Wat beter kan aan deze vragen kan is vraag "samen beslissen". Ik heb wel op internet vooronderzoek gepleegd, maar Godzijdank geeft de zorgverlener aan wat de zorg of behandeling wordt. Daarom kom ik bij hem (haar). Stel je voor dat ik het doe. OK, de dermatoloog nam mij mee in zijn gedachtengang, maar hij schreef uiteindelijk voor. Gelukkig. Ik zou dus eigenlijk een 2 voor deze vraag moeten geven, want de specialist heeft besloten. Maar daar haal ik het gemiddelde mee naar beneden en dat is weer onterecht. Dus dan maar de 10, wat zo dicht mogeljk bij een NVT ligt. Gegeven de hoogte van de waardering is de ervaring positief. De Sionsberg is kleinschalig, persoonlijk, en je voelt je er nooit verloren, zoals je dat kan voelen in het gebruikelijke zorgindustriecomplex.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sionsberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.