Waardering van Sionsberg - Dokkum op 10 juni 2011

1.8

Wij hebben zeer slechte ervaringen met de artsen in dit ziekenhuis. Het betreft meerdere artsen. Er wordt niet naar de patiënt geluisterd, er wordt geen informatie over bevindingen gegeven. Ook kan men slecht met kritiek omgaan als men gewezen wordt op fouten/ onkunde. Het ziekenhuis is inmiddels onder verscherpt toezicht gesteld door de Inspectie. Wij kunnen ons daar in vinden. Er gaat gewoon te veel fout waardoor de patient zijn belangen in gevaar komen. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Ik vind dat hier onkundige artsen werken. Ze zijn niet gemotiveerd om te helpen en schrijven naar mijn idee hoge rekeningen voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sionsberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.