Waardering van Stichting Care4homecare - 's-Hertogenbosch op 20 februari 2014

Ik ben heel erg tevreden over Care4homecare en ik vind het erg prettig om door Care4homecare behandeld te worden. Voorheen moest ik voor dezelfde behandeling naar het ziekenhuis verder in het land, dit was altijd erg intensief en vermoeiend, vooral ook het reizen er naar toe en weer terug. Ik kon de verdere dag niets meer, al mijn energie had ik voor die dag al gebruikt. Het is voor mij een uitkomst dat Care4homecare thuis komt, waardoor ik na de behandeling nog energie overhoud en minder pijn en spasmes heb. Een paar dagen voor de afspraak belt een van de verpleegkundigen op om te vragen hoe het met je gaat. Als er tussendoor iets is of je hebt vragen kun je gemakkelijk en snel bij Care4homecare terecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Care4homecare? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.