Waardering van Urologen Kliniek - Vleuten op 5 augustus 2019

• N.v.t.

• Prostaatvergroting

Wat een geweldig team! Na het eerste telefoontje met de secretaresse voelde ik direct een klik en dit gevoel is niet meer weggegaan. Werkelijk iedereen binnen de kliniek is met je begaan. Het voelt als een warme deken en geeft je veel vertrouwen. Op 5 juli 2019 ben ik door arts Van Viersen Trip behandeld met de Green Light Lasertherapie aan een vergrootte prostaat. De behandeling is prima verlopen en ook de zorg na de behandeling in de kliniek en het zorghotel was perfect. Belangrijk is echter wel dat je als patiënt alle instructies die je krijgt ook daadwerkelijk opvolgt! Na de behandeling kan je niet zien dat je bent geopereerd en je voelt niet dat je bent geopereerd, maar er is nu eenmaal intern een grote ‘brandwond’ ontstaan door het laseren die moet genezen en dat heeft tijd nodig; tijd die mannen zich over het algemeen niet gunnen. Het is nu vier weken na de operatie en ik ben nog aan het herstellen. Maar wat een genot is het dat alles weer hersteld is en dat ik weer normaal kan plassen. De ziekenhuizen die ik ken, kunnen nog veel leren van de medewerkers van deze kliniek als het gaat om klantvriendelijkheid: het luisteren, de aandacht, het begrip en het geruststellen. We kunnen het dus wel, hè, in Nederland, aardig zijn voor elkaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Urologen Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.