Waardering van Van Linschoten Specialisten, ZBC KNO Het Gooi, locatie Hilversum - Hilversum op 25 juni 2019

4.3
  • Bijholteontsteking

Een jonge vrouw de specialist. Ze zag aan de foto wel dat mogelijk mn gebit / tanden een rol speelden bij de ontsteking. Verder kreeg ik voor de behandeling alleen maar pillen voorgeschreven: antibiotica en neusspray van corticoson. Tja, kaakspoelingen werd niet genoemd dus geen overleg over de behandeling.

Reactie van/namens Overige kliniek Van Linschoten Specialisten, ZBC KNO Het Gooi, locatie Hilversum - Hilversum

geplaatst op 4 juli 2019

Geachte heer/mevrouw, allereerst willen wij u langs deze weg onze excuses aanbieden voor uw ervaringen in onze praktijk. Dit is absoluut niet wat u van ons mag verwachten. Graag komen wij met u in contact omdat wij uw klacht zeer serieus nemen en samen met u naar een oplossing willen zoeken. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg en service verbeteren en onze collega's hierop aanspreken. Wilt u daarom contact opnemen met onze kliniek manager Cathrien met uw gegevens? Dat mag naar het volgende e-mail adres: cr@vanlinschotenspecialisten.nl. Alvast bedankt!

Bent u of werkt u voor Van Linschoten Specialisten, ZBC KNO Het Gooi, locatie Hilversum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.