Waardering van Velthuis Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 2 augustus 2018

• Neusaandoeningen

Ik ben echt super blij dat ik mijn neusoperatie heb gedaan en na de operatie wordt meteen een foto laten zien van je neus before en after. Helaas is er per ongeluk in mijn neus gesneden met een instrument en heb ik nu alsnog een litteken bovenop mijn neus in de neusvleugel. Ik ben hier wel erg verdrietig over omdat dit ook niet stond op het waarschuwingslijstje van dingen die er fout kunnen gaan bij de operatie zoals bijv.: scheve neus, adertjes beginnen te zien, tijdelijke bloeding, etc. Ik heb er rustig op gereageerd maar ik maak mij nu erge zorgen over hoe erg je het straks gaat zien na een half jaar of een jaar. Eigenlijk zou ik namelijk geen littekens hebben en zou je niet zien dat ik iets aan mijn neus heb gedaan.

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Amsterdam - Amsterdam

Hartelijk dank voor je waardering. We vinden het erg vervelend dat er tijdens de operatie onbedoeld een sneetje op je neus is gekomen. Onze oprechte excuses hiervoor. We zullen je door de behandelend arts en huidtherapeut na de operatie goed blijven controleren en eventueel behandelen. Verwachting is dat dit volledig geneest na verloop van tijd. Hartelijke groet, Velthuis kliniek Amsterdam

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Velthuis Kliniek Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.