Velthuis Kliniek Amsterdam

Laarderhoogtweg 12 1101 EA Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Velthuis Kliniek

Waardering van Velthuis Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 1 november 2017

Borstvergroting

Na het eerste consult wat ik gehad heb met Dokter F. Smits had ik meteen een vertrouwd en goed gevoel. Ik ging er heen omdat ik last had van capselvorming en mijn protheses gewisseld moesten worden. Zonder enige uitleg te geven nam ze me de woorden uit de mond en beschreef precies wat ze ging doen zoals ik het voor ogen had. Er werd me de tijd gegeven om al mijn vragen te stellen en uiteraard beantwoord te krijgen. Ondanks alle info die je in het gesprek mee krijgt, krijg je ook nog eens een eigen online profiel waar je alle informatie nog eens terug kunt lezen. Na zo een eerste consult wil je nog wel eens het een en ander vergeten. Van Consult tot de eindcontrole ben ik enorm tevreden over de behandeling en begeleiding die geboden wordt. Personeel is ontzettend vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Velthuis Kliniek Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.