Waardering van Vitalys, kliniek tegen overgewicht - Velp op 3 december 2020

8.6
  • Angststoornissen

Ik ben goed begeleid na de operatie ze hadden voor mij gbp gekozen waardoor ik van me suiker af ben gekomen en me hogere bloeddruk en ben ongeveer 37 kilo in 1jaar ben afgevallen ik zelf heb pech dat ik nog een keer ben geopereerd door veel pech met darmen ben nu 2 kilo aangekomen wat ook kan gebeuren was wat afgezwakt maar krabbel langzaam weer omhoog daar word je ook goed over geïnformeerd dat het kan gebeuren dat het even stil kan staan maar heb super veel bereikt je leeft gezond en je word gezond het belangrijkste van alles valt niet altijd mee maar gaan gewoon netjes verder ben goed tevreden als er wat is wordt je zeker goed behandeld dik tevreden

Reactie van/namens Overige kliniek Vitalys, kliniek tegen overgewicht - Velp

Beste meneer/mevrouw,

We stellen het erg op prijs dat u onze kliniek heeft beoordeeld. Wij delen uw reactie graag met ons team.

Met vriendelijke groet,
Kwaliteitsfunctionaris Vitalys

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalys, kliniek tegen overgewicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.