Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie

Overige kliniek

Bijlmerdreef 998 1103 JT Amsterdam

947 resultaten voor je selectie:

26 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Gynaecoloog mevr. Hees stelt je gelijk op je gemak en is erg vriendelijk. Duidelijke uitleg.

22 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijn en prettige medewerking met duidelijke uitleg. Brengen je goed op je gemak. En snel een afspraak kunnen regelen.

9 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn dat dit een kliniek is voor alle rangen en standen!

5 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede gynaecologen en assistenten , die je op je gemak stellen . Fijne kliniek!

23 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Netjes, fijn, vriendelijk en beschermde omgeving

23 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Persoonlijke benadering en stellen je op je gemak. De Vrouwenkliniek in Zuidoost is van alle gemakken voorzien. Het is een frisse, schone en deskundige kliniek. Alle expertise en medische apparatuur...

9.4
19 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De algemene ervaring was heel positief. Ik werd goed ingelicht over de stappen en ook tijdens de behandeling werd er goed uitgelegd en zorgvuldig gehandeld. Heel er bedankt voor de goede en...

18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het maken van een afspraak was makkelijk, zonder lange wachttijden aan de telefoon dan wel voor het maken van een afspraak. Tijdens het consult plezierig, snel maar met aandacht geholpen.

9.9
16 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldig personeel die je heel erg op je gemak stellen.

13 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het zeer prettig dat mijn dokter het met haar team ging bespreken. Om te hiren of er nog meer behandel mogelijkheden waren, waar zij niet aan dacht.

9.4
12 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden over de voorlichting over het kiezen van anti-conceptie en vervolgens de ingreep die ik heb laten doen.

9.9
10 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg goed behandeld door gynaecologe S. Luitjes en S. Tutucu. Ze stelden mij zeer op mijn gemak tijdens de behandeling door goed met mij te communiceren en na de behandeling kreeg ik de ruimte...

9.2
4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super vriendelijke mensen en ik ben erg goed geholpen. Ook heerstte er een heel fijne relaxte sfeer.

28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

The medical staff was nice and friendly, they made me have a positive experience. They answered all my questions in a clear precise way and I received the treatment I came for.

8.9
28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige ontvangst bij de balie, hangt ook een ontspannen sfeer. Werd direkt geholpen, hoefde niet te wachten. Ook bij de arts een ontspannen en prettige sfeer, deskundig.

8.8
28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele prettige kliniek met aardige mensen. Tijdens de behandeling werd alles goed uitgelegd en er werd goed tijd voor mij genomen!

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele vriendelijke, professionele medewerkers die je zo comfortabel mogelijk maken. Goede uitleg van de behandeling en nazorg!

9.7
26 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De gynaecologe mevrouw Hendriks was erg professioneel en stelde mij erg op mij gemak aangezien ik erg zenuwachtig was. Zij vertelde stap voor stap wat zij ging doen en voor dat ik het wist was de...

9.6
24 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne kliniek. Erg betrokken, lieve en professionele medewerkers. Ze denken goed met je mee. Flexibel in het maken van een afspraak.

24 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Tot nu toe heb ik geen probleem gehad, dus ik zie ook niks dat moet verbeteren.