Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 8 juli 2020

• N.v.t.

9.2
  • Baarmoederverzakking

De eerste keer was er geen corona en na de aanvraag van de huisarts kon ik snel terecht. Aan de telefoon werd ik prettig te woord gestaan. Zo ook bij de receptie bij inschrijven. Mijn man mocht mee naar binnen op mijn verzoek. Alles werd ook bij de arts en assistente goed uitgelegd en de keus lag bij mij. Bij het wachten werd onmiddellijk koffie en thee aangeboden, netjes verzorgd. Tijdschriften voor elk wat wils. Het toilet met alles wat een vrouw nodig heeft en was heel schoon. Wachten is trouwens minimaal. De zelfde zorg en aandacht vandaag, aangepast aan de corona. Er stonden mooie spuitbusjes op tafel om te ontsmetten en dozen met tissuis .Dit keer werd er netjes gevraagd of een leerling de handeling mocht doen ,de arts keek mee en controleerde. Het ging super goed. Er hangt een vriendelijke sfeer overal in het gebouw en alles en iedereen is zo vrouwvriendelijk. Ben blij dat ik hier mag blijven komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.