Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 15 augustus 2015

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De huisarts verwees me door nadat het haar, na enkele pogingen, niet lukte een spiraal bij mij in te brengen. Ik mocht gelijk bij de kliniek in zuid-oost langskomen. De behandelend gynaecologe en verpleegster waren echt ontzettend lief. Ze hebben goed naar me gekeken en geluisterd - blijkbaar was ik nog in shock van de negatieve ervaring met de huisarts (het had veel pijn gedaan) en dus stelden ze me eerst gerust en gaven me alle informatie die ik nodig had. Tijdens de behandeling werd mij vervolgens stap voor stap uitgelegd wat er ging gebeuren. Ik heb me bijzonder veilig gevoeld tijdens hun zorg, als patiente én als vrouw zijnde. Het was verassend hoe ze van de eerdere gebeurtenis die dag, met zoveel warmte en humor, er nog zo'n hele positieve ervaring hebben kunnen maken, dat was een enorme troost.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.