Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 6 november 2020

• N.v.t.

De kliniek is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als de auto (gratis parkeren voor de deur). De kliniek is goed herkenbaar vanaf buiten, binnen heerst een aangename, fijne sfeer. De kliniek kwam warm en schoon over. De behandelkamer was fijn; lekker warm en een andere stoel dan bij de huisarts. Deze stoel was een stuk fijner. Gynocoloog Susanne Luitjes was erg vriendelijk en had een open houding. Ze stelde mij op mijn gemak. Voordat de behandeling begon heeft zij duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Tijdens de behandeling vertelde zij wat ze ging doen, zodat ik niet onaangenaam verrast werd. Al met al een hele positieve ervaring!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.