Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 2 november 2018

Deze kliniek heeft een zeer luxe, professionele en warme uitstraling. Ik ben er twee keer geweest voor een behandeling bij de gynaecologen. Zowel de eerste als de tweede keer voelde ik me op mijn gemak door de bekwaamheid van de medewerksters die mij hebben voorzien van een goede uitleg, de verschillende opties die ik had. Ook tijdens de behandeling word je meegenomen in de stappen die ze nemen. Ik kan deze kliniek daarom ook ten zeerste aanraden. Voor vrouwen door vrouwen en helemaal voorzien van alle luxe apparatuur om welke behandeling dan ook op gyneacologisch gebied te doorstaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.