Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie

Overige kliniek

Bijlmerdreef 998 1103 JT Amsterdam

Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 20 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Enkele jaren geleden eerder behandeld door Eva Robertson. Nu, net als toen, enorm lovend over deze arts. Kwam voor een routine behandeling. Dokter Robertson viel iets op aan de touwtjes van mijn spiraal. Hoewel enorm druk die dag, nam ze de tijd even hiernaar te kijken waarna bleek dat mijn spiraal gezakt was. Ze heeft vervolgens mijn spiraal verwijderd en een nieuwe ingebracht. Alles naar mijn keus. Ik heb nog nooit zo snel een spiraal verwijdering en herplaatsing ervaren. Voorheen had ik twee dagen kramp. Nu, de dag erna, heb ik nauwelijks tot geen pijn. Dokter Robertson nam ook nog de tijd om mij te vertellen en laten zien wat ze had gedaan. Ook de assistente was ontzettend lief, op mijn gemak stellend en behulpzaam. Ik heb niets dan goede woorden voor deze kliniek. Het is een warme en veilige plek waar het zorg personeel hart heeft voor de vrouwen die er komen. Daarbij uitermate kundig!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.