Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 13 oktober 2020

9.1

Gisterochtend had ik mijn eerste ervaring in de Vrouwenkliniek Zuidoost. Na een korte registratie werd ik in de wachtkamer opgehaald voor mijn behandeling: het verwisselen van mijn spiraal. Tijdens een korte check-in over mijn wensen en behoeftes, vertelde ik dat ik best zenuwachtig was - daarvoor werd ik meteen gerust gesteld. Eenmaal op de behandelstoel werd er duidelijk met mij gecommuniceerd over de stand van zaken. De behandeling verliep soepel; het de verleners waren erg aardig, zorgzaam en meelevend. Achteraf voelde ik me nog erg duizelig (hoort erbij), en kreeg ik van de assistente een kop thee aangeboden om even rustig na te zitten. Ik ben blij-verrast met mijn ervaring bij de vrouwenkliniek Zuidoost, en zal het een ander zeker aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.