Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 13 oktober 2020

• N.v.t.

7.5

Ik heb een koperspiraal laten plaatsen. Ik wilde dit graag doen bij een gynaecoloog (ivm verdoving) maar in het ziekenhuis was een lange wachttijd. Bij de Vrouwenkliniek kon ik binnen 2 weken terecht wat erg prettig was. Er wordt goed naar je geluisterd en je wordt goed begeleid tijdens maar ook na de behandeling (nacontroles). Mijn eerste spiraal werd uitgestoten en daar kwamen ze bij de nacontrole achter. Toen hebben we in overleg een ander type koperspiraal geplaatst. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en dus geen hormoonspiraal opgedrongen. De sfeer is vrouwvriendelijk en je voelt je welkom. Verwachtingen worden goed gemanaged en ze nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden. Ook worden er geen extra kosten gerekend voor het zetten van de tweede spiraal wat ik erg netjes vond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.