Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 22 april 2019

9.7

Ik heb een spiraal laten plaatsen bij de kliniek omdat de dokter de oude er uit had gehaald en de nieuwe er niet in kreeg. Aangezien het plaatsen van een spiraal niet een van de leukste dingen is vond ik het in deze kliniek heel fijn om zo hartelijk te worden ontvangen. Ook werd er tijdens de behandeling rustig uitgelegd wat ze ging doen en werd er tijd voor mij genomen. Tijdens het plaatsen van de spiraal werd er tegen mij gepraat voor de afleiding. Alles was gewoon heel goed in elkaar gezet om vrouwen op hun gemak te doen laten voelen en dat deed mij erg goed. Mocht ik nog eens een spiraal laten plaatsen dan zou ik dat graag hier doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.