Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 18 februari 2020

Ik kwam bij de kliniek om een spiraaltje te zetten omdat mijn afspraak bij de huisarts ' s ochtends afgezegd werd. Ik was super gestressed omdat ik van vriendinnen gehoord had dat het veel pijn zou doen maar ik werd daar heel erg gerust gesteld. Ik werd geholpen door twee vrouwen samen wat ik heel fijn vond. ze namen eerst de rust en de tijd om me alles uit te leggen zodat ik me op mijn gemak voelde. Ook gingen ze super vakkundig te werk, zeker in vergelijking tot verhalen die ik van vriendinnen heb gehoord over wat ze bij de huisarts doen. Bovendien vroegen ze naar wat ik het fijnst vond en of ik er al klaar voor was. ze hadden totaal geen haast. Ik zou het zeker aanraden om naar deze kliniek te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.