Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 20 februari 2014

• Gynaecologie en Obstetrie

Ik was erg bang voor het inbrengen van de Mirena spiraal en wilde dit niet laten inbrengen tijdens de menstruatie. Ik kon erg snel terecht voor een afspraak en de spiraal kon meteen geplaatst worden. De medewerkers waren begripvol, luisterden naar mijn wensen en namen alle tijd voor me. Ze wisten me gerust te stellen tijdens het inbrengen en deden alles op mijn tempo. Ook na de ingreep kon ik rustig zitten tot ik me goed genoeg voelde om naar huis te gaan en werd me een kop thee aangeboden. Ik voelde geen druk om snel weg te gaan en kon zo rustig bijkomen tot ik weer gewoon naar huis kon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.