Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie

Overige kliniek

Bijlmerdreef 998 1103 JT Amsterdam

Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 29 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

In april vorig jaar heb ik mijn spiraal laten plaatsen bij de Vrouwenkliniek in Amsterdam Zuidoost en daarover was ik erg tevreden. De gynaecoloog stelde mij erg gerust, alles werd rustig en duidelijk uitgelegd omtrent de ingreep en de te nemen stappen. Verder werd ik goed geïnformeerd over eventuele bijwerkingen et cetera. Afgelopen maand ben ik weer voor een ingreep bij dezelfde kliniek geweest, dit keer om de spiraal te laten verwijderen. Ik heb specifiek aan de huisarts gevraagd om mij door te verwijzen naar de Vrouwenkliniek omdat ik daar zo goed geholpen was. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik daar niet terecht kon door een aantal redenen, een tekortkoming vanuit mijn zorgverzekeraar. De manager van de kliniek heeft toen meerdere telefoontjes gepleegd tot ze uiteindelijk het voor elkaar gekregen heeft dat de zorgverzekeraar toch zijn afspraak na kwam. Wederom super goed geholpen, goed geïnformeerd en ook nog gezellig. Een echte aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.