Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 10 november 2020

Super tevreden met de deskundige hulp van Vrouwenkliniek Zuidoost. Na een traumatische ervaring van het plaatsen van een spiraal bij de huisarts (wat niet gelukt was) ben ik uiteindelijk op aanraden doorverwezen naar de vrouwenkliniek. Bij binnenkomst meteen een fijne sfeer waar je je erg op je gemak voelt. Ze nemen alle tijd om naar je te luisteren en een deskundig advies te geven. Geen haast, alles in jouw eigen tijd wanneer het voor jou goed voelt. In vergelijking tot de vorige keer bij de huisarts viel nu het plaatsen van de spiraal mij alles mee. Ik kan echt iedereen deze kliniek aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.