Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 19 maart 2020

Super vriendelijk en deskundig personeel! Ik was nerveus toen ik binnen kwam maar werd direct gerust gesteld door de vriendelijke dames. Alles werd tot in de puntjes uitgelegd en met mij overlegt. De dames voorzagen mij van alle informatie die ik nodig had en lieten de beslissing over wat ik wilde dat er gebeurde geheel aan mij over. Door de rust die de dames uitstraalde en de manier waarop er met mij gecommuniceerd werd had ik gedurende het consult al het vertrouwen in de artsen en voelde ik mij niet meer nerveus. Er werd van alles gedaan om er voor te zorgen dat ik comfortabel was. Ook in het nazorg traject werd ik tot in de puntjes verzorgd. Hiernaast viel mij op hoe schoon de kliniek was. Toen ik aankwam werden alle deurknoppen afgenomen. Tijdens de ingreep kwam alles nieuw uit de verpakking en hebben de artsen wel 6 keer hun handschoenen gewisseld. Wat een top team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.