Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 22 juni 2020

• N.v.t.

7.2
  • Zwangerschap

Toen ik naar binnen liep, werd ik door niemand begroet noch verwelkomd. De receptioniste keek niet naar mij terwijl zij zag dat ik naar de balie toe liep. Zelfs toen ik er stond, keek zij niet omhoog, ze bleef naar het computerscherm kijken. Gelukkig werd ik geroepen door een vriendelijke medewerker. Eenmaal in de wachtruimte liepen er zo'n 6 medewerkers heen en weer en niemand begroette mij. Iedereen liep straal langs mij, alsof ik er niet zat. Bovendien was ik daar de enige aanwezige dus ik kon niet missen. Hierdoor voelde ik mij erg genegeerd. De enige die mij begroette, was een andere cliënt. Ik vond dit schandalig. Eenmaal binnen ben ik wel begroet en de behandeling is goed verlopen, de twee verpleegkundigen wisten wat zij aan het doen waren en waren vriendelijk. De ene verpleegkundihe heeft mij alleen niet uitgelegd waarom ik mijn hormoonstaafje 2 ipv 3 jaar moet inhouden. Dit had ik zelf op moeten zoeken. Dit was dus een gemiste kans. Ik zou hier niet zo snel meer naar toe gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.