Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 29 juni 2020

Vanaf het eerste moment van contact, heb ik de ervaring bij Vrouwenkliniek Zuidoost positief ervaren. Enorm geduldig en lieve medewerkers. Op de dag zelf werd ik direct en op een fijne manier ontvangen. Ondanks Corona voelde het allemaal vertrouwd en niet afstandelijk. De arts die mij uiteindelijk behandeld heeft, was erg lief en zorgzaam. Gedurende de hele behandeling voelde ik mij veilig en in goede handen. Na de behandeling mocht ik rusten in een aparte kamer waar ik thee, limo en koekjes ontving. Ik ben heel erg tevreden met het hele verloop van de behandeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.