Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 1 juni 2016

Via de huisarts doorverwezen naar deze kliniek(korte wachttijd en kleinschalig) en afspraak gemaakt bij dokter Robertson.Het is normaal gesproken toch altijd een onprettig bezoekje, maar hier zeker niet!Wat een enorme hartelijke, geduldige vrouw waar de jaren ervaring van af spat.Heel rustig, neemt echt de tijd voor je, legt alles uit met eventueel behulp van een tekening en in 'normale' taal zodat je echt begrijpt wat ze doet.Ik ben nu 2 keer geweest, en het 'behandelplan' wat ze voor mij bedacht had werkte perfect! Ik hoef dus niet meer terug te komen, wat ik gewoon bijna jammer vind, echt een enorme aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.