Waardering van Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam op 23 oktober 2020

• N.v.t.

Wat een fijne praktijk om te zijn en behandeld te worden. Ten eerste is de ontvangst erg vriendelijk, prettige wachtruimte. Het is een groot, ruim gebouw wat huiselijk en comfortabel aanvoelt. Vervolgens de afspraak waar goed werd geluisterd en vragen gesteld die mij echt hielpen mijn verhaal te doen. Zij dacht aan meer dingen dan ik op dat moment, dat was prettig. Tijdens het onderzoek voelde ik me op mijn gemakgesteld en gerespecteerd. Alles wordt uitgelegd, benoemd en op een rustige manier gedaan. Een kliniek voor vrouwen, door vrouwen- dit vind ik echt super! Deze kliniek zou ik aan álle vrouwen in Zuid Oost aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.