Waardering van Vrouwenpoli Boxmeer - Boxmeer op 14 juli 2019

9.7
  • Menstruatiestoornissen

Ik ben zoo dankbaar dat ik via Jeroen de Haas (orthomoleculair therapeut) in contact ben gekomen met Barbara Havenith! Ik loop al zowat mijn hele leven met uiteenlopende klachten,Ernstige slapeloosheid, depressie achtige klachten, hele heftige somberheid, hormonale klachten, stemmingswisselingen, prikkelbaarheid, onrust, darmklachten, duiziligheid, evenwichtstoornis en sinds een jaar of 11 ook met neurologische klachten, tintelingen in handen en voeten, krachtsverlies, zenuwpijn, gevoelsstoornissen. Labels die er door psychiaters zijn oplgeplakt: Borderline, Psychose, Angst, PTST, AD(H)D en Autisme. En ik ben door internist, maag- darm specialist, 3 gyneacologen, 2x neuroloog, orthopeed, revalidatiearts en denk wel 10 psychiaters gezien. De afgelopen 7 jaar heb ik rondgelopen met een euthanasiewens, die ik de laatste 2 jaar steeds concreter ging maken. Ik heb 2 oudere honden en had de afspraak gemaakt met mezelf er nog alles aan te doen, totdat mijn honden er niet meer waren en als er dan niets was verandert zou ik een aanvraag doen voor euthanasie. En gezien mijn klachten vele behandelingen en labeltjes had t waarschijnlijk goedgekeurd ook. Toen ik op 15 mei 2019 na een 3,5 uur durende reis bij dr Havenith aankwam was het als eerste al zoo fijn dat ze echt de tijd voor me nam. Ze bracht mijn hele gezondheid in kaart en zei aan het einde dat er 3 behandelmogelijkheden waren voor de PMDD maar dat ze eerst wat onderzoek moest doen. Dus na bloed onderzoek en een metabolietentest(die de verzekering helaas niet vergoed) had ze tijdens het tweede consult wilde behandelen met b12 injecties en na wat angst aan mijn kant heeft ze me erg gerustgesteld en gezegd dat ze vermoed dat ik er waarschijnlijk een stuk beter van ga voelen. En eigenlijk in de eerste week al merkte ik een wezenlijk verschil! Mijn lijf kon na jaren weer ontspannen. Ik zit nu nog in de proefbehandeling en verwacht zeker nog wel wat verbetering maar de diepe wens om mijn leven te beëindigen die is er niet meer!!!Ze heeft letterlijk mijn leven gered. En ik wenste dat er meer artsen breder gaan kijken en de hele mens in kaart brengen ipv symptomen bestrijden en als er uit onderzoek niets uitkomt je wegsturen met dat t tussen de oren zit!!! Want als ik 20-30 jaar geleden deze diagnose had gehad en daarop behandeld was geweest dan had ik nu niet al 15 jaar met een Wajong op de bank gezeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenpoli Boxmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.