Waardering van Vrouwenpoli Boxmeer - Boxmeer op 25 juni 2019

2.0
  • Hormonale stoornissen

Ik had het gevoel dat er niet goed naar mij geluisterd werd. Ook had ik de indruk dat de administratie niet op orde was. Alvorens de afapraak moest Ik de poli voorzien van een vragenlijst en enkele documenten via de mail en website. Dat heb ik ook netjes vòòr de aangegeven tijd gedaan. Eenmaal daar kon het niet opgehaald worden. Ik dacht dat kan een keer gebeuren, gelukkig had ik  de gegevens nog op mijn toestel staan.  Daarnaast heb ik 30 minuten moeten wachten voordat Ik behandeld kon worden, terwijl k ruimschoots op tijd was. Tot slot had ik het gevoel slechts een nummer te zijn. Totaal geen persoonlijke behandeling. Ook heb ik niets gemerkt van de orthomoleculaire behandelwijze die alom wordt gepropageerd op de website. Zeer jammer. Ik zou deze poli niet aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenpoli Boxmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.