Waardering van Vrouwenpoli Boxmeer - Boxmeer op 6 oktober 2020

• N.v.t.

2.0
  • Overgang

Ik hoop dat vrouwen dit lezen voordat ze naar deze Vrouwenpoli Boxmeer gaan. Ik wil hierbij mijn slechte ervaringen met deze poli delen. Door dit soort medici wordt onze zorg onbetaalbaar. Verpleegkundigen staan nu voor een habbekrats in het ziekenhuis onze zieke mensen met Corona te verzorgen en doen dit met liefde maar krijgen geen cent meer aan salaris. Barbara Havenith vraagt zonder blikken of blozen 400 euro voor een telefoontje van 5 minuten (waar je zelf niet om gevraagd hebt). Omdat de medicijnen die ze tijdens consult gegeven heeft waar ze ook al bijna 900 euro voor heeft gerekend, niet werken. Je komt in een loep van onbereikbare administratie en een Duits incassobureau. Of het oplichting is laat ik aan u over...Ik ga er in ieder geval niet meer naar toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwenpoli Boxmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.