Waardering van Amerpoort, Bosch en Duin - Bosch en Duin op 12 december 2019

2.8
  • Autisme

De ervaring is dat er door onvoldoende capaciteit in de beleid en bezetting veelal mis loopt.Door de oplopende klachten in het zorg bieden en onvoldoende gehoord voelen. Tevens is er een onherstelbaar vetrouwen onstaan. De gevolgen dat ouders van cliënt (zoon)voor een dilemma wordt gezet dat er via mail bericht vanuit de manerger voor de keuze worden gezet dat er een beslissing is gemaakt of onze zoon per direct naar crisisopvang geplaatst te worden of wij onze zoon per direct thuis te ontvangen.In het belang van onze zoon vonden wij m.b.t tot zijn mentale en emotionele belangen niet gepast om hem naar de crisisopvang te laten gaan. Dit in overeenstemming met onafhankelijke clientondersteuner’s ! En hebben onze zoon dezelfde dag thuis opgevangen.Met veel onbegrip en emoties en angsten ! Dit als pedagogisch handelen naar een cliënt met een lvb vanuit de Amerpoort verdient geen hoofdprijs!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amerpoort, Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.