Waardering van Cosis, Dagbesteding Brandweerkazerne en Poortgebouw - Veendam op 23 april 2019 interview

9.3

Ik praat mee over de afspraken die gemaakt worden, Die staan in mijn zorgplan en begeleiders houden zich er goed aan. Ik ben tevreden over de afspraken. De begeleiders die vast op de groep zijn kennen mij goed. Inval begeleiders kennen mij niet goed. Ik zit in de clientenraad en daar krijg je veel informatie en dat vind ik prettig. Als de informatie te moeilijk is dan vraag ik aan de coach wat hij bedoeld. We hebben een fijne samenwerking, We beginnen de dag met werkbesprekingen en we krijgen dan informatie in makkelijke taal. Ze observeren goed als ik veranderingen heb in mijn gedrag. Ze helpen mij zoveel mogelijk als er wat is. De begeleiders zijn altijd in de buurt en je kunt altijd bij hun terecht. Ze kijken naar mogelijkheden en niet naar onmogelijkheden. We hebben een vast team als begeleiders en soms zijn er flexwerkers als iemand ziek is of op vakantie is. Begeleiders luisteren goed en hebben belangstelling tijdens het koffie drinken en dat vind ik heel prettig, Door de loop van de tijd zijn er veranderingen gekomen en die vind ik nu positief. Nu voel ik mijn weer prettig en veiliger. Voorheen was dat anders. We werken fijn met de driehoek.Ik adviseer andere over de locatie hoe prettig de sfeer hier is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Dagbesteding Brandweerkazerne en Poortgebouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.