Cosis, Woonlocatie Ferdinand Bol

Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking

Ferdinand Bolstraat 33 A 9601 JT Hoogezand
Website
Deze locatie is onderdeel van Cosis

Waardering van Cosis, Woonlocatie Ferdinand Bol - Hoogezand op 2 mei 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Ik maak afspraken met mijn persoonlijke begeleiders. Die afspraken weet ik uit mijn hoofd. Ik weet wanneer ze bij mij komen en dan praten we over de afspraken die met mij zijn gemaakt. Begeleiders kunnen mij goed begeleiden. Als ik ergens mee zit kunnen ze mij goed helpen. Ik krijg meestal geen informatie omdat de brievenbus in mijn deur zit en niet in de hal.We worden vaak vergeten De informatie die ik krijg begrijp ik goed, en dit is meestal in makkelijke taal.Als ik een keer een dipje heb komen ze gelijk en doen ze er gelijk wat aan. Ik heb een telefoonnummer en hoef maar te bellen en ze komen gelijk en dan nemen ze de tijd voor mij om mijn verhaal te vertellen. De begeleiding houdt rekening met mijn ideeën en wensen. Ik kan zelf veel regelen en als ik vragen heb dan kan ik altijd bij de begeleiding terecht. ik vind dat de begeleiding goed samen werkt. Er werken ook begeleiders die werken en leren . Ik vind het leuk om met verschillende begeleiders samen te werken.Ik word serieus genomen. Als ik ergens mee zit helpen ze mij graag.ze hebben ook veel belangstelling voor mijn.hobby's. Ik voel mij veilig in mijn eigen appartement en voel me niet veilig in het eetcafé omdat er vaak ruzie is.Dus blijf ik liever in mijn eigen appartement. ik vertel aan anderen hoe mooi mijn appartement is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Woonlocatie Ferdinand Bol? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.