Dag- en Vrijetijdsbesteding Doks

Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking

Wolter Jagerswijk 8 A 8411 WL Jubbega
0516-462098

Waardering van Dag- en Vrijetijdsbesteding Doks - Jubbega op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik iets spannend vind, bijvoorbeeld dit interview, vragen de begeleiders daarnaar en helpen ze me hiermee. De begeleiders houden zich aan de afspraken die ze met mij maken. We hebben een afspraak, hoe laat ik in de ochtend word opgehaald met het busje, ze zijn altijd op tijd. Ik krijg hulp bij mijn werk als ik hierom vraag. Dingen die ik zelf kan doen, mag ik ook zelf doen, dat vind ik fijn. We hebben een bord hangen, hierop staat welke begeleiders er op een dag zijn en onze namen staan er ook op. Dat vind ik superhandig. Als ik iets vraag aan de begeleiders snappen ze wat ik vraag. De begeleiders weten veel over mij, dus ze kunnen goed met mij omgaan. Ze weten wat ik wel en niet fijn vind. Ik heb hier een vast iemand waar ik altijd bij terecht kan. Zij is er altijd als ik er ook ben. Er zijn eigenlijk altijd vaste mensen hier en er is niet vaak een wisseling. Ik voel mij hier super veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dag- en Vrijetijdsbesteding Doks? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.