Waardering van Dagbesteding Dit-is-Het - Wijk bij Duurstede op 23 november 2017 interview

8.9

Afspraken worden met mij en mijn zoon besproken. Als er iets is dan hoor ik dat. Het ondersteuningsplan wordt helder en in overleg met mijn zoon opgesteld en besproken met ons. Begeleiding weet heel goed wat er bij mijn zoon omgaat en hoe zij hem daarin het beste kunnen begeleiden. De informatievoorziening is op orde, maar hier is nog in te winnen waardoor de zichtbaarheid wordt vergroot. Er wordt goed gekeken hoe het met mijn zoon gaat en daar wordt goed op geanticipeerd. Het team is betrokken, respectvol, hulpvaardig, begripvol en motiverend en stimulerend bij de dagelijkse werkzaamheden, maar ook om nieuwe stappen te zetten. De cliënt staat echt centraal. Er is een stabiel team. Er wordt goed naar mij als ouder geluisterd. Ik en mijn zoon worden zeer serieus genomen. De inrichting en indeling van het gebouw zit goed in elkaar en dit sluit goed aan bij de doelgroep. Wij zijn zeer tevreden met Dit-is-het want wij constateren dat onze zoon vrolijk naar zijn werk gaat en ook weer vrolijk thuiskomt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagbesteding Dit-is-Het? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.