Waardering van Dagbesteding Dit-is-Het - Wijk bij Duurstede op 23 november 2017 interview

9.6

Er wordt goed gecommuniceerd over de uitdagingen die mijn kind binnen het werk tegenkomt. Zeer positief. Afspraken worden goed nagekomen en indien nodig bijgesteld. Het is hier kleinschaliger waardoor de lijnen korter zijn. Ze weten heel goed mijn kind te stimuleren het werk beter te gaan doen en te prikkelen om dingen te doen waarvan zij zelf denkt dat zij het niet kan. We krijgen de juiste informatie wanneer er veranderingen of dergelijke zijn. Wij kunnen via Facebook en de website alle informatie vinden die we nodig hebben. Jaarlijks wordt het ondersteuningsplan besproken en geactualiseerd en daar is mijn kind bij aanwezig. Er wordt goed geanticipeerd op veranderingen in gedrag en gezondheid van mijn kind. Mijn kind krijgt wanneer nodig één op één begeleiding als dit nodig is om haar verder te stimuleren. Dit-is-het heeft een stabiel en vast team waardoor er rust is voor de zorgvragers. Dit-is-het zit in een bedrijfsgebouw in een bedrijfsmatige omgeving en dat is goed want dat straalt uit dat er ook echt gewerkt wordt en dat wordt hier ook en dat maakt de werknemers trots!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagbesteding Dit-is-Het? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.