Dagbesteding Theaterwerkplaats Novalis

Dagbesteding voor mensen met een beperking

Industrieweg 9 C 5262 GJ Vught

Waardering van Dagbesteding Theaterwerkplaats Novalis - Vught op 3 juli 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Als we deze vorm van dagbesteding vergelijken met anderen, zien we een wereld van verschil. Als er iets is, krijgen we meteen een berichtje via het digitale systeem. Ons familielid gaat fluitend naar haar werk. Je ziet hier dat dagbesteding ook anders ingevuld kan worden in vergelijking met andere vormen van dagbesteding. Wij zijn uitermate tevreden. Werkelijk een verschil van 1000 %. Ons familielid is hier gelukkig. Zelf als ons familielid zich niet lekker voelt, wil ze toch naar de Theaterwerkplaats. Dat zegt natuurlijk al genoeg. Klein minpuntje is dat de theatermakers zelf gehaald en gebracht moeten worden. Voordeel is natuurlijk dat we ook meteen met de begeleiding kunnen spreken als er iets aan de hand is. Medewerkers hebben altijd tijd voor een praatje. Er is nooit haast. Alles ziet er geweldig uit. Keurig schoon. Kortom; wij kunnen ons niets beters wensen voor ons kind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagbesteding Theaterwerkplaats Novalis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.