Waardering van Dagbesteding Theaterwerkplaats Novalis - Vught op 4 juli 2018 interview

8.8

Ik ben heel blij met deze vorm van dagbesteding voor ons familielid. Hij/zij voelt zich erg gewaardeerd en is hier volkomen op zijn/haar gemak. Enige tijd geleden heeft ons familielid op verschillende plekken stage gelopen en Novalis stak er met kop en schouders bovenuit. Natuurlijk is deze locatie nog in opbouw. Belangrijk is dat de groepen niet te groot worden. dat is nu beslist nog niet het geval, maar als er meer theatermakers komen, zal er beslist meer personeel bij moeten. Maar dat wordt ook ingezien door de directie. We vinden het plezierig dat we via een digitaal rapportagesysteem goed op de hoogte worden gehouden over alles wat er speelt. Kortom; we zijn enorm tevreden en gunnen iedereen zo'n fantastische werkplek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagbesteding Theaterwerkplaats Novalis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.