Albero De Betuwe Dagbesteding, locatie Aan de Slag

Dagbesteding voor mensen met een beperking

Lingewal 4 A 6681 LJ Bemmel
Deze locatie is onderdeel van Albero De Betuwe Dagbesteding

Waardering van Albero De Betuwe Dagbesteding, locatie Aan de Slag - Bemmel op 3 mei 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik werk hier elke werkdag. Ik doe hier verschillende productiewerkzaamheden zoals enveloppen inpakken, voor klanten. Ik vind het leuk werk om te doen. Het team is leuk en mijn collega's ook. Ze weten hier goed hoe ik ben en kunnen mij daarom goed begeleiden. Ze luisteren goed naar mij en ik word serieus genomen. Ze zien hoe het met mij gaat. De afspraken die gemaakt worden gaan niet altijd in overleg met ons, zoals de mensen die aan een andere tafel gaan zitten. Als ik iets vind of ik wil wat dan zeg ik dit ook wel. Ze luisteren dan ook naar mij. Er is hier een vast team. Twee vaste en af en toe een stagiaire. Dat vind ik wel fijn. Als het aan de begeleiding ligt dan leggen ze het graag tien keer uit. Dat is goed want dan begrijpen we het ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albero De Betuwe Dagbesteding, locatie Aan de Slag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.