Middin, Dagbesteding Griffioen

Dagbesteding voor mensen met een beperking

Boy Edgarstraat 208 3069 ZA Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Middin

Waardering van Middin, Dagbesteding Griffioen - Rotterdam op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Afspraken worden goed nagekomen. Als ik iets niet weet in mijn werk, helpt begeleiding mij heel goed, daar is altijd tijd voor. Informatie is duidelijk, ik werk veel met smileys, dat werkt goed voor mij. Als ik niet lekker in mijn vel zit, dan ziet begeleiding dat gelijk, dan troosten ze me heel goed, daar ben ik heel blij mee. In mijn werk word ik goed geholpen, als ik iets niet weet, dan vraag ik het gewoon. Begeleiding is altijd hetzelfde, ze zijn heel lief. Er wordt hier heel goed naar me geluisterd, daar is altijd tijd voor. Ik vind het hier heel leuk om te werken, ik doe veel verschillende dingen, ik voel me hier heel erg thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middin, Dagbesteding Griffioen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.