Middin, Dagbesteding Griffioen

Dagbesteding voor mensen met een beperking

Boy Edgarstraat 208 3069 ZA Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Middin

Waardering van Middin, Dagbesteding Griffioen - Rotterdam op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik mag soms wel, soms niet meepraten over afspraken. Ik zeg daar altijd wel wat van, dan wordt er alsnog met mij gepraat. Begeleiding houd zich meestal aan de afspraken, ik vind dat wel lastig. Ik vind het heel lastig als begeleiding streng tegen mij is, daar moeten ze echt rekening mee houden, ze weten het wel. Informatie wordt goed doorgegeven in makkelijke taal. Begeleiding kent mij heel goed, ik werk hier al heel lang, als het even niet goed gaat vragen ze daar naar en dan is er tijd om even te praten. Ik word goed geholpen bij mijn werk, ik mag ook nieuwe werkzaamheden doen. Het team is heel vast, soms is er een invaller, soms vind ik dat lastig, als ze zich gedragen. Er wordt hier wel goed naar me geluisterd, er is belangstelling voor mij als mens. IK vind dit een fijne werkplek en voel me hier veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middin, Dagbesteding Griffioen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.